dijous, 26 de maig del 2011

ANALISIS DE L’IMATGE:

1º:Jo veig un munt de gel i en mig con un ocea congelat i sobre l’ecea esta dues lanches en mig, i es veuen petitones parexen dues agulles a un pajar.
2º:Ocea infinit congelat.
3º:Doncs jo miro aquesta imatge i veig molt gel congelat i de fons veig unes muntanyes nevades.Però al veure aquesta imatge no em passa com en unes altres que quan veus gel t'entra fred.En aquesta és diferent sents com si veiessis l'infinit i t'entra escalofreds i no fred.
5º:L’infinit amb llum.
6º:Doncs jo veig en aquesta imatge aigua molta aigua i aigua congelada i tambe veig a dues persones en mig de tot aquest gel i veig unes montanyes de fons i un cel molt blau a pesar del fred que fa.
       

QUÉ HI VEUS?
Doncs jo veig blanc blau i marro.
TE UN SIGNIFICAT CONCRET?
Jo crec que el que intenta expressa aquesta imatge es el fred pero sense que el cel ni la pluja ni res d’aixo intervengui.
COM L’HA FET EL FOTÒGRAF?
Jo crec que aquesta imatge a sigut fete desde l’aire amb un elicopter.


SEGUEIX ELS PASOS DEL FOTOGRAF:
1º:Doncs es troba a uns 5 metres.
2º:Doncs la meva fotografia no te limits ni marc es llarga con con el coll d’una jirafa.
3º:Desde un primer plan.
4º:Doncs he fet aquesta imatge sense llum artificial.
                       


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada